REGULAMIN SPRZEDAŻY
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Niniejszy Regulamin okresla zasady dokonywania zamówień za pośrednictwem formularzy kontaktowych i danych teleadresowych zawartych na stronie internetowej www.pracownia-serduszko.pl oraz mediów społecznościowych www.facebook.com/PracowniaArtystycznaSerduszko , www.instagram.com/pracowniaserduszko_art/ , a także zasady zawierania umów na odległość za pośrednictwem powyższych formularzy oraz mediów społecznościowych i danych teleadresowych zawartych na niniejszej stronie internetowej oraz postępowania reklamacyjnego i odstąpienia od umowy przez Kupującego.
2. Niniejszy regulamin jest skierowany do każdego klienta dokonującego zamówienia na stronie www.pracownia-serduszko.pl , mediów społecznościowych www.facebook.com/PracowniaArtystycznaSerduszko , www.instagram.com/pracowniaserduszko_art/ oraz danych teleadresowych.
3. Kupujący ma obowiązek zapoznania się z niniejszym Regulaminem zawartym na stronie internetowej www.pracownia-serduszko.pl przed złożeniem zamówienia. Ponadto klient jest zobowiązany do przestrzegania go dokonując zamówienia. Jeśli klient nie akceptuję warunków regulaminu nie powinien składać zamówienia.
4. Wszystkie informację zawarte na stronie internetowej www.pracownia-serduszko.pl odnoszące się do produktów, nie stanowia oferty w rozumieniu art.66 Kodeksu Cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. ( Dz.U. z 2019 r. poz. 1145, ze zm.), lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, w myśl art. 71 Kodeksu Cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 1740, ze zm.).
5. Właścicielem strony internetowej www.pracownia-serduszko.pl jest Sabina Rzepa, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Pracownia Artystyczna Serduszko – Sabina Rzepa, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 8672255874, nr REGON 522894708, ul. Wianek 8/35, 39-400 Tarnobrzeg.
6. Zamówienia należy składać poprzez dane kontaktowe: adres poczty elektronicznej kontakt@pracownia-serduszko.pl , numer telefonu 724 171 299, poprzez media społecznościowe www.facebook.com/PracowniaArtystycznaSerduszko , www.instagram.com/pracowniaserduszko_art/ lub za pośrednictwem formularzy kontaktowych zawartych na stronie internetowej www.pracownia-serduszko.pl
7. Klient wysyłając formularz zamówienia składa ofertę kupna wskazanego towaru za cenę i na warunkach określonych w opisie produktu. Produkty i usługi wykonywane na zamówienie indywidualne lub modyfikowene pod indywidualne preferencje klienta są wyceniane indywidualnie poprzez kontakt telefoniczny, mailowy lub poprzez media społecznościowe podane na stronie internetowej www.pracownia-serduszko.pl . W takim przypadku cenę, termin wykoannia i możiwośc wykonania zamówienia należy uprzednio skonsultować przed dokonaniem płatności. W przeciwnym wypadku płatność zostanie zwrócona na konto klienta z którego dokonana była wpłata.
8. Zamówienia realizowanę przez firmę Pracownia Artystyczna Serduszko – Sabina Rzepa, są realizowane na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej za pośrednictwem firm kurierskich (w tym paczkomatów) i Poczty Polskiej. Zamówienia zagraniczne należy uprzednio ustalić ze sprzedawcą poprzez kontakt za pośrednictwem danych teleadresowych lub mediów społecznościowych podanych na stronie internetowej www.pracownia-serduszko.pl
9. Wszystkie ceny podane są w polskiej walucie i są cenami brutto. Ceny produktów nie zawierają kosztu dostawy, te z kolei są ustalane indywidualnie w zależności od wybranego sposobu dostawy przez Klienta i obowiązujących stawek tegoż dostawcy. Na cenę dostawy wpływ mają też takie czynniki jak wielkość i masa przesyłki.
10. Sprzedający zobowiązuje się świadczyć usługi i produkty zgodne z umową.
11. Klient jest zobowiązany do niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przepisami prawa.
12. Każdemu kto korzysta ze strony internetowej www.pracownia-serduszko.pl , lub kontaktuję się za pośrednictwem mediów społecznościowych lub danych teleadresowych podanych na w.w. stronie internetowej zabrania się dostarczania i przekazywania plików cyfrowych które nie są jego niepodzielną własnością. Zabrania się także rozsyłania spamu.
13. Do kożystania z niniejszej strony internetowej, w tym przeglądania dostepnych produktów i usług oraz składania zamówień za pośrednictwem danych teleadresowych, mediów społecznościowych i formularzy kontaktowych o których mowa w powyższych punktach regulaminu, niezbędne są: urządzenie z dostepęm do sieci internetowej, aktualna przeglądarka internetora, aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail), włączona obsługa plików cookies.
II. DEFINICJE
1. Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą, Pracownia Artystyczna Serduszko – Sabina Rzepa, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 8672255874, nr REGON 522894708, ul. Wianek 8/35, 39-400 Tarnobrzeg.
2. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę sprzedaży, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
3. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, która zawiera ze sprzedawcą umowę sprzedaży.
4. Klient – każdy podmiot zawierający umowę w ramach Sklepu, tj. zarówno Konsument, jak i Przedsiębiorca.
5. Strona internetowa – strona internetowy prowadzona przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.pracownia-serduszko.pl
6. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach strony internetowej lub za pośrednictwem danych teleadresowych lub portalach mediów społecznoścowych jak www.facebook.com lub www.instagram.com ), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
7. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem formularzy kontaktowych na niniejszej stronie internetowej lub za pośrednictwem danych teleadresowych i mediów społecznościowych podaych na niniejszej stronie internetowej. Przez Umowę Sprzedaży rozumie się też (w zależności od cech produktu) umowę o świadczenie usług i umowę o dzieło.
8. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.
9. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza zamówienia, bądź za pośrednictwem danych teleadresowych i mediów społecznościowych podanych na niniejszej stronie internetowej i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży produktu lub produktów ze Sprzedawcą.
10. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny na niniejszej stronie internetowej umożliwiający złożenie Zamówienia.
14. Produkt – rzecz ruchoma oraz usługa będące przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
15. Dzień roboczy – każdy dzień tygodnia od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy (świąt).
16. Administrator – Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem Strony Internetowej jest Sabina Rzepa prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Pracownia Artystyczna Serduszko – Sabina Rzepa wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, posiadająca: adres miejsca wykonywania działalności ul. Wianek 8/35, 39-400 Tarnobrzeg i adres do doręczeń: ul. Wianek 8/35, 39-400 Tarnobrzeg, NIP: 8672255874, REGON: 522894708 oraz adres poczty elektronicznej: kontakt@pracownia-serduszko.pl – zwana dalej „Administratorem” i będąca jednocześnie Usługodawcą i Sprzedawcą.
III. KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
1. Adres Sprzedawcy: Rzepa Sabina, ul. Wianek 8/35, 39-400 Tarnobrzeg.
2. Numer telefonu Sprzedawcy: (+48) 724 171 299
3. Ardes e-mail Sprzedawcy: kontakt@pracownia-serduszko.pl
4. Adresy internetowe mediów społecznościowych Sprzedawcy:
a) Facebook: www.facebook.com/PracowniaArtystycznaSerduszko
b) Instagram: www.instagram.com/pracowniaserduszko_art/
5. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: PL 68 1140 2004 0000 3102 8274 1092
6. Klient może skontaktować ze Sprzedawcą za pomocą danych teleadresowych i mediów społecznościowych podanych w powyższych podpunktach tego paragrafu.
7. Klient może skontaktować się ze Sprzedawcą w godzinach pracy tj. od godziny 10.00 do godziny 19.00 czasu polskiego.
IV. SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ ORAZ DOKONYWANIE PŁATNOŚCI – WARUNKI OGÓLNE
1. W celu złożenia zamówienia należy skontaktować się ze sprzedawcą za pośrednictwem danych teleadresowych lub poprzez media społecznościowe, do których adresy internetowe podane są w niniejszym Regulaminie.
2. Podanie przez Kienta nieprawidłowych danych niezbędnych do Realizacji Zamówienia przez Sprzedawcę przy składaniu Zamówienia może skutkować utrudnieniami w procesie realizacji i dostarczenia zamówionych produktów lub usług, bądź całkowicie je uniemożliwić.
3. W celu rozpoczęcia realizacji Zamówienia przez Sprzedawcę niezbędna jest wpłata Zadatku w wysokości 50% ceny Zamówienia lub całkowita zapłata za Zamówienie przez Klienta na numer konta bankowego Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie.
4. W celu realizacji zamówienia Klient jest zobowiązany dostarczyć wszystkie niezbędne pliki wskazane przez Sprzedawcę. O tym jakie dane należy dostarczyć Sprzedawca informuję Klienta za pośrednictwem danych kontaktowych dostarczonych przez Klienta lub za pośrednictwem socialmediów, jeżeli kontakt ze Sprzedawcą był nawiązany właśnie w ten sposób.
5. Dokonianie wpłaty Zadatku w wysokości 50% ceny Zamówienia lub całkowita zapłata za Zamówienie przez Klienta jest równoznaczne z uruchomieniem procesu realizacji Zamówienia przez Sprzedawcę.
6. Termin realizacji Zamówień bez personalizacji wynosi od 7 do 30 dni roboczych.
7. Zabrania sie kopiowania, modyfikowania oraz drukowania i rozpowszechniania projektów zamówień wysyłanych do akceptacji przez Klienta.
8. Klient poprzez zakup Produktu w tym Projeków w postaci cyfrowej, Dzieł Sztuki np. Portret lub Obraz oraz Produktów Rękodzielniczych wykonanych przez Sprzedawcę nie nabywa do nich autorskich praw majątkowych. Zabronione jest między innymi: kopiowanie, modyfikowanie, upowszechnianie i sprzedawanie w.w. Produktów, Projektów w postaci cyfrowej, Dzieł Sztuki oraz Produktów Rękodzielniczych.
9. Klient zobowiązany jest przekazywać wyłącznie pliki cyfrowe, projekty w postaci cyfrowej i inne niezbędne do realizacji zamówienia dane których jest jedynym i niepodzielnym właścicielem i posiada do nich majątkowe prawa autorskie.
10. Klient jest zobowiązany do przekazania Sprzedawcy poprawnych zdjęć, plików, poprawnego tekstu i innych niezbędnych do realizacji zamówienia danych. Sprzedawca nie wprowadza zmian oraz nie ponosi odpowiedzialności za błędy w w.w. danych ani nie jest zobowiązany do sprawdzania i oceny poprawności tych danych. Za poprawność dostarczanych danych odpowiada Klient.
IV. SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWNIEŃ PROJEKTÓW INDYWIDUALNYCH
1. W celu złożenia zamówienia należy skontaktować się ze sprzedawcą za pośrednictwem danych teleadresowych lub poprzez media społecznościowe, do których adresy internetowe podane są w niniejszym Regulaminie.
2. Podanie przez Kienta nieprawidłowych danych niezbędnych do Realizacji Zamówienia przez Sprzedawcę przy składaniu Zamówienia może skutkować utrudnieniami w procesie realizacji i dostarczenia zamówionych produktów lub usług, bądź całkowicie je uniemożliwić.
3. Koszt stworzenia projektu indywidualnego ustalany jest indywidualnie, w zależności od stopnia skomplikowani projektu i czasu niezbędnęgo do jego realizacji. Klient jest informowany przez Sprzedawcę o cenie takiego projektu przed realizacją zamówienia.
4. Koszt stworzenia projektu nie obejmuje kosztów realizacji zamówienia.
5. W przypadku projektu indywidualnego Klient zobowiązany jest do zapłaty całej kwoty za stworzenie tego projektu przed jego realizacją.
6. W ustalonej cenie za projekt indywidualny Klient otrzymuje maksymalnie dwie wizualizacje tegoż projektu oraz przysługują mu dwie poprawka tego projektu. Kolejne poprawki są płatne a ich cena ustalana jest indywidualnie ze Sprzedawcą.
7. Klient może wybierać do realizacji zamówienia tylko jeden wzór projektu przedstawionego przez Sprzedawcę.
8. Po przesłaniu przez Sprzedawcę wizualizacji projektu indywidualnego do akceptacji Klient zobowiązany jest do poinformowania Sprzedawcy o jego akceptacji bądź nie akceptowania go w terminie do 3 dni roboczych od czasu jego przesłania przez Sprzedawcę.
7. Klient zobowiązany jest do zapłaty kosztów realizacji zamówienia przesłanych w wycenie oraz kosztów dodatkowych modyfikacji jeżeli na życzenie Klienta takie wystapiły do 4 dni roboczych od zaakceptowania projektu przez Klienta.
8. W przypadku odrzucenia przez Klienta wszystkich przedstawionych projektów Sprzedawca nie zwraca Klientowi wpłaconych kosztów na rzecz realizacji projektu.
9. W przypadku akceptacji projektu indywidualnego przez Klienta wszelkie późniejsze zmiany na wniosek Klienta będą niemożliwe bądź dodatkowo płatne.
10. Klient zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ewentualnych błędów w tym błędów językowych w przesłanych do akceptacji projektach.
11. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zamówienia projektu indywidualnego, gdy jego realizacja przerasta możliwości Sprzedawcy.
12. Termin realizacji zamówienia w przypadku przypadku projektów indywidualnych jest ustalany ze Sprzedawcą indywidualnie.
13. Sprzedawca zastrzega sobie prwo do wydłużenia terminu realizacji zamówienia po uprzednim poinformowaniu o tym fakcie Klienta w zależności od napotkanych przeszkód w realizacji projektu bądź przyczyn niezależnych od Sprzedawcy np. choroba.
14. Koszty oraz czas dostawy zależą od sposobu i metody dostawy produktu wybranego uprzednio przez Klienta.
15. Podanie przez Klienta Sprzedawcy niepełnych lub nieprawidłowych danych adresu dostawy może skutkować uniemożliwieniem dostarczenia zamówienia.
V. SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWNIEŃ PORTRETÓW
1. W celu złożenia zamówienia należy skontaktować się ze sprzedawcą za pośrednictwem danych teleadresowych lub poprzez media społecznościowe, do których adresy internetowe podane są w niniejszym Regulaminie.
2. Podanie przez Kienta nieprawidłowych danych niezbędnych do Realizacji Zamówienia przez Sprzedawcę przy składaniu Zamówienia może skutkować utrudnieniami w procesie realizacji i dostarczenia zamówionych produktów lub usług, bądź całkowicie je uniemożliwić.
3. Koszt dodatkowych elementów mających znaleźć sie na portrecie takich jak tematyczne tło, pojazdy itp. ustalany jest indywidualnie, w zależności od stopnia skomplikowani dodatkowych efektów i czasu niezbędnęgo do realizacji portretu. Klient jest informowany przez Sprzedawcę o cenie takiego portretu przed realizacją zamówienia.
4. Koszt stworzenia portretu nie obejmuje kosztów realizacji zamówienia.
5. W przypadku portretów Klient zobowiązany jest do zapłaty zadatku w wysokości 50% wartości zamówienia.
6. Wpłata zadatku jest równoznaczna z zarezerwowaniem terminu na realizację portretu.
7. Termin realizacji zamówienia w przypadku portretów ustalany jest indywidualnnie ze Sprzedawcą. Średni czas realizacji zamówienia w przypadku portretu wynosi od 7 do 90 dni roboczych.
8. W ustalonej cenie za portret Klientowi przysługują dwie poprawki. Kolejne poprawki są płatne a ich cena ustalana jest indywidualnie ze Sprzedawcą.
9. Po przesłaniu przez Sprzedawcę wizualizacji portretu do akceptacji Klient zobowiązany jest do poinformowania Sprzedawcy o jego akceptacji bądź nie akceptowania go w terminie do 3 dni roboczych od czasu jego przesłania przez Sprzedawcę.
10. Klient zobowiązany jest do zapłaty pozostałych kosztów realizacji zamówienia przesłanych w wycenie oraz kosztów dodatkowych modyfikacji jeżeli na życzenie Klienta takie wystapiły do 4 dni roboczych od zaakceptowania projektu przez Klienta.
11. W przypadku odrzucenia przez Klienta wizualizacji portretu Sprzedawca nie zwraca Klientowi wpłaconych kosztów na rzecz wykonania portretu.
12. W przypadku akceptacji portretu przez Klienta wszelkie późniejsze zmiany na wniosek Klienta będą niemożliwe bądź dodatkowo płatne.
13. Klient zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ewentualnych błędów w tym błędów językowych w tekście jeżeli takowy na portrecie się znajduje w przesłanych do akceptacji wizualizacjach.
14. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zamówienia portretu, gdy jego realizacja przerasta możliwości Sprzedawcy.
15. Sprzedawca zastrzega sobie prwo do wydłużenia terminu realizacji zamówienia po uprzednim poinformowaniu o tym fakcie Klienta w zależności od napotkanych przeszkód w realizacji zamówienia bądź przyczyn niezależnych od Sprzedawcy np. choroba.
16. Koszty oraz czas dostawy zależą od sposobu i metody dostawy produktu wybranego uprzednio przez Klienta.
17. Podanie przez Klienta Sprzedawcy niepełnych lub nieprawidłowych danych adresu dostawy może skutkować uniemożliwieniem dostarczenia zamówienia.
VI. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
1. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, nie przysługuje w odniesieniu do umowy w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Kupującego uprzywilejowanego lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. Sprzedający oferuję produkty i usługi które są dostosowywane zgodnie z wytycznymi Klienta w trakcie składania zamówienia. Produkty które są prezentowane na stronie internetowej stanowią jedynie pierwowzór. Podstawą do wyłączenia przedmiotowego prawa stanowi art. 38 pkt 1 i 3 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
VII. REKLAMACJE
1. W przypadku wystąpienia wady lub niezgodności towaru z umową Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
2. Korzystając z rękojmi Konsument może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
b) przy wadzie istotnej – złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy
c) żądać wymiany towaru na towar wolny od wad
d) żądać usunięcia wady
3. Klient zobowiązany jest do składania reklamacji na adres mailowy kontakt@pracownia-serduszko.pl
4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
5. Jeżeli dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie wadliwego towaru do Sprzedawcy, Kupujący zobowiązany jest do dostarczenia tego towaru, na adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Wianek 8/35 w godzinach i w dniach pracy Sprzedawcy. Informacje odnośnie godzin i dni pracy Sprzedawcy klient może uzyskać poprzez kontakt za pośrednictwem danych teleadresowych Sprzedawcy oraz mediów społecznościowych Sprzedawcy zawartych w niniejszym regulaminie.
VIII. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Kupujący, składając zamówienia, wyraża zgodę na przetwarzanie, podanych przez niego, danych osobowych, w celu realizacji i obsługi zamówienia, przez Sprzedawcę, który jest jednocześnie administratorem danych osobowych, w rozumieniu art. 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), OJ L 119, 4.5.2016, p. 1–88.
2. Administratorem danych, przekazywanych przez Konsumenta i Klienta jest Sprzedawca a także administrator serwera na którym znajduję sie niniejsza strona internetowa.
3. Dane osobowe, znajdujące się w bazie danych Sprzedawcy, nie są przekazywane podmiotom, które nie uczestniczą w realizacji zamówienia.
4. Kupujący i odwiedzający zgodnie, z art. 15 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), OJ L 119, 4.5.2016, p. 1–88 ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, może żądać ich poprawienia lub usunięcia. Sprzedawca zapewnia każdemu prawo kontroli przetwarzanych danych osobowych.
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówienia Kupującego.
6. Szczegółowe informacje w zakresie danych osobowych i ochrony prywatności zostały zawarte w zakładce „Polityka prywatności” na stronie internetowej.
IX. ZMIANA REGULAMINU
1.Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z przyczyn takich jak zmiany przepisów prawa w zakresie, w jakim zmiany te wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
X. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do opublikowania zrealizowanych zamówień w swoim portfolio, w szczegulności: na niniejszej stronie internetowej oraz na swoich kontach w mediach społecznościowych na platformach:
a) Facebook: www.facebook.com/PracowniaArtystycznaSerduszko
b) Instagram: www.instagram.com/pracowniaserduszko_art/
2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w tym Kodeks Cywilny, Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną i Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta